Neki od utjecaja daljinskog pružanja usluga kliničke ljekarne na …

Neki od utjecaja daljinskog pružanja usluga kliničke ljekarne na …

: 4. 5 minuta u prije pandemije, maloprodajno iskustvo ljekarne uglavnom je prebačeno u fizička područja. Također, kako su ušli u tržište bez ikakvih problema s elektroničkim putem i također izbora ljekarni za narudžbu pošte, nekoliko neovisnih trgovina lijekovima bilo je sporo kako bi prihvatili usporedivu ponudu. Umjesto toga, oni su uglavnom usredotočili svoj uspjeh na ono što su godinama pružali vozeći promet na web stranici na prolaze u trgovini i šaltere za savjetovanje.

Kliknite ovo

Baš kao što su se uredi medicinskih stručnjaka bavili u mjesecima koji su se pridržavali, problemi s virusima povezani s Coid-19 izbacili su mnoge pojedince iz svojih lokalnih trgovina lijekovima i prema beskontaktnim alternativama koje su omogućile iskustva sa istim izlaganjem bez fizičke izloženosti bez fizičke izloženosti bez fizičke izloženosti. Nakon toga, elektronička rješenja koja su brojne neovisne ljekarne smatrale opcijama “budućnosti farmacije”, jer su u posljednje vrijeme, jer su prošlog proljeća ono što pojedinci predviđaju da će im pružiti danas.

Desetljećima je tvrtka ponudila ljekarne s potpuno novim, a ujedno i genijalne usluge kako bi mogli opskrbiti liječenje najboljeg osobe, a istovremeno ostaju poboljšani za uspjeh. Kako bi im pomogli da se bave ovom najnovijem promjenom tržišta, MC, Kesson donosi brojne elektroničke rješenja neovisnim ljekarnama kako bi ipak mogli dodatno ponuditi svojim kupcima, a također i gdje god odaberu da im se ponude.

Nema neizvjesnosti da je upotreba telehesa eksplodirala tijekom pandemije. Iako su mnoga osobna zdravstvena sastanka zapravo dala to nastavljeno, pojedinci kao i liječnici u osnovi su se odnosili na jednostavnost “konferencije”. Zašto se pacijenti koji se namjeravaju konzultirati s ljekarnikom cijene tu istu lakoću? Idite u “telefarmacy” savjete. Umjesto da organiziraju osobno savjetovanje za detaljnu procjenu medicine, ljudi to mogu učiniti s druge lokacije putem internetskog video razgovora, neizbježno omogućavajući ljekarnicima da puno bolje savjetuju ljude koji nisu u stanju ili ne želeći pronaći pravo u ljekarnu.

CV -ovi primjenjuju internetsku ljekarnički tehničar može biti zabavan za svakoga

Osim njegove uključene udobnosti, uređaj može dodatno pomoći farmakolozima da osiguraju da njihovi ljudi uzimaju lijekove prema preporuci. “Tijekom posjeta telefonacije možete pogledati klijenta u oči i također vidjeti upravo ono što vide”, navodi Rick Sage, potpredsjednik za maloprodajne opcije, trgovinu i zdravlje u zajednici, U.S.

“Na primjer, ako osoba pita:” Koju pilulu s nijansom tražim?’, možete tražiti da izvuku njihove recepte, kao i da drže pilulu kako biste bili sigurni da je to idealno. To je puno bolji način za interakciju.”Kad se pacijenti pojave u drogeriji, kao i pitaju o gnusnom kašljanju ili ugrizu štetočina, farmakolozi ih obično mogu usmjeriti prema liječenju bez recepta.

U tim okolnostima, jedina dostupna opcija je slanje kuće klijenta, kao i nazovite svog medicinskog stručnjaka. U ne tako dalekoj budućnosti, bez obzira na to, farmakolozi u Wellness Mart trgovinama droga zasigurno će imati dodatni izbor: svojim klijentima mogu pružiti medicinsku stručnjaku koji traže savjete u njihovoj trgovini, a također i u osobnoj privatnosti specijaliziranog prostora za ispitivanje.

Ako digitalni razgovara s krajevima s medicinskim stručnjakom koji pruža recept, ljekarna ga može učitati za osobu na licu mjesta. “Jedan od najvećih izazova s ​​kojim se danas bave neovisne ljekarne jest ponuditi izvedive alternative za klijente s vremenom”, opisuje Sage. “Telemedicine rješenja u trgovini dodaju da je dodatni sloj ugrađene medicinske skrbi iskustvu droga.”Dobivanje prodavaonica ili trgovina prehrambenim proizvodima putem telefonske aplikacije nije mnogo više novitet, to je standard, posebno u pandemijskom dobu.

Uključivanje – kolovoz 2009. stvari koje treba znati prije nego što ovo dobijete

Mnogo ogromnih farmaceutskih lanaca zapravo je ostalo u internetskom maloprodajnom području duži niz godina, a rješenja se kreću od punjenja na recept s jednim klikom do brzog rasporeda cijepljenja cijepljenja-19. I dok bi mnoge lokalne trgovine lijekovima uvelike profitirale od pružanja takvih usluga prilagođenih internetu, nekoliko nedostaje resursa za razvijanje ili održavanje. Kako bi pomogli manjim maloprodajnim ljekarnama, usvojite vlastiti E, Pharmacy Services, MC, Kesson predstavlja Health Mart Digital Pharmacy, novu kolekciju digitalnih rješenja namijenjenih olakšanju života ljekarnama, kao i pacijentima podjednako.

Nova elektronička trgovina sadržavat će internet kao i web stranicu s osobom koja se temelji na aplikacijama, dvosmjerna poruka u skladu s HIPAA-om, esencijalna obavijest i također napuniti pokazivače. “Ljekarnice koje se upravljaju bez robusnih mrežnih rješenja i mobilnih zdravstvenih rješenja to više ne mogu učiniti”, tvrdi Sage. https://blip.fm/profile/AsmarYem/playlist “S ovom novom ponudom digitalne trgovine lijekovima, farmakolozi ne mogu samo uštedjeti vrijeme i pojačati dodirne točke sa svojim ljudima, no dodatno su možda još više klijenata u njihovim susjedstvom na kraju poboljšali pristup klijentu.”Koji je cilj.

Kao tvrtka koja dijeli tu funkciju, MC, Kesson je posvećen pomaganju ljekarnama da napreduju u elektroničkom zdravstvenom dobu i također nastave opskrbiti najučinkovitije iskustvo pacijenta izvedivo. Izvorno objavljeno 10. lipnja 2021.

Članci iz integriranog istraživanja farmacije & Praksa se ovdje pruža uljudnost od